Veelgestelde vragen

Categorieën:

  • Bestellen en betalen
  • Wijzigen of annuleren
  • Levering
  • Retourneren of omruilen
  • Defect
  • Contact

 

Bestellen en betalen

  • Hoe kan ik bestellen?

Klik op het gewenste model. Kies de kleur en de maat en klik daarna op de knop “in winkelwagen”. Als alle artikelen in de winkelwagen geplaatst zijn, klik je op “ga door naar afrekenen”. Vul alle velden in zodat wij jouw gegevens hebben om de bestelling te kunnen versturen.

  • Wat zijn de verzendkosten?

Wij nemen de verzendkosten voor onze rekening!

  • Waar vul ik een kortingscode in?

Nadat het artikel in de winkelwagen is geplaatst, klik je op ‘bekijk en bewerk winkelwagen’. Vul de code rechts in bij de samenvatting, onder ‘voer kortingscode in’. Klik op korting doorvoeren en de korting wordt verrekend. Kortingscodes kunnen niet worden gebruikt op reeds afgeprijsde artikelen.

  • Wat is mijn maat?

Wij adviseren om je reguliere maat te bestellen, tenzij anders aangegeven bij de productomschrijving. Indien een model groter of kleiner valt dan normaal, proberen wij dit te vermelden. Elke voet is anders, dus mocht de schoenen toch niet goed zitten kun je deze natuurlijk kosteloos retourneren en de juiste maat opnieuw bestellen.

  • Hoe kan ik betalen?

Je kunt betalen via iDeal, creditcard (Carte Bancaire/Bleue, MasterCard, VISA), PayPal of Sofort.

 

Wijzigen of annuleren

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Wij gaan direct aan de slag met je bestelling, hierdoor is het wijzigen of annuleren helaas niet meer mogelijk.

 

Levering

  • Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Als je op een werkdag voor 15:00 de bestelling plaatst, versturen wij deze dezelfde werkdag. Als je na 15:00 besteld of in het weekend, verzenden wij jouw bestelling de volgende werkdag. De bestelling heb je bijna altijd een werkdag na het verzenden in huis! Een enkele keer kan er vertraging bij de vervoerder ontstaan.

Je ontvangt een verzendbevestiging met een Track&Trace code. Komt het niet uit? Wijzig dan (indien mogelijk) het bezorgmoment in de Track&Trace code.

 

Retourneren of omruilen

  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

In het pakket zit een retourlabel waarmee je kunt retourneren binnen 14 dagen. Je mag de schoenen passen om te weten of ze goed zitten en naar wens zijn, net zoals in de winkel. Doe dit binnen en op een vlakke ondergrond. Je mag het artikel niet volledig in gebruik nemen en later alsnog retourneren. Stuur het artikel in de oorspronkelijke verpakking en ongebruikte staat terug.

  • Kan ik een artikel omruilen?

Het direct omruilen van een artikel is helaas niet mogelijk. Om het gewenste artikel te ontvangen kun je een nieuwe bestelling plaatsen en de andere kosteloos aan ons retourneren.

  • Ik heb een verkeerd of defect artikel ontvangen, wat nu?

Het spijt ons te vernemen dat je een verkeerd of defect artikel hebt ontvangen. Je kunt je bestelling binnen 14 dagen gratis retourneren met het bijgeleverde label. Om het gewenste artikel te ontvangen kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

  • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Wanneer je via onze website hebt besteld, kun je deze kosteloos retourneren.

  • Wanneer krijg ik het aankoopbedrag teruggestort?

Na ontvangst van de retourzending, storten wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug via dezelfde wijze waarop er betaald is. De betaling kun je terugvinden onder de naam Magento Buckaroo. 

Tip: Bewaar altijd de Track&Trace code totdat het bedrag is terugbetaald. Wil je het pakket volgen? Dan kan dit via de DHL website met de postcode: 4207HE

 

Defect

  • Mijn schoenen zijn kapot gegaan, wat moet ik doen?

Wat vervelend! Laat uitgebreid aan ons weten wat er defect is en hoe dit is ontstaan. Hiernaast ontvangen we graag een foto van het defect en een foto van veraf waar de totale schoenen op te zien zijn. Zo kunnen wij beoordelen of het binnen de garantie valt. Neem contact op via het supportformulier via deze link: https://www.travelinoutdoor.nl/contact-us.

 

Contact

  • Hoe neem ik contact op met jullie?

Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact op via het supportformulier via deze link: https://www.travelinoutdoor.nl/contact-us. Ons support team streeft er naar om je binnen één werkdag te voorzien van een reactie.